Chwyty i triki na dobre wyniki

chwyty i triki s1

Jesteś posiadaczem strony www lub sklepu internetowego, który nie może przebić się w wyszukiwarce Google na wyższe pozycje?


Próbowałeś się już się reklamować, ale po zakończeniu kampanii lądowałeś w tym samym miejscu? Wygląda na to, że strona nie jest przyjazna dla wyszukiwarki Google.

Specjalnie dla Ciebie przeanalizujemy stronę i przedstawimy wyniki. Pokażemy błędy i powiemy co należy poprawić. Wszystko to w przejrzystej grafice i Online.

Generated with MOOJ Proforms Basic Version 1.3
Wpisz adres strony www oraz e- mail (www.przykład.pl, biuro@przyklad.pl)

Przeanalizujemy ją i przedstawimy wyniki bezpłatnie



 

Strona przyjazna wyszukiwarce
Klienci którzy do nas przychodzą często ? gdzieś w połowie rozmowy ? mówią , że reklamowali się, pozycjonowali, ale po zakończeniu kampanii wszystko wracało do normy. Dlaczego? Celem reklamy powinno być przywiązanie klienta i nakłonienie go do powrotu w przyszłości. Często przyczyną jest to, że strona nie jest odpowiednio przygotowana technicznie, a treści źle przygotowane.

 

Chwyty na dobrą stronę

10 punktów które sprawdzamy pokazują nam co stoi na przeszkodzie dobrych wyników w wyszukiwarce Google. Są to zarówno specjalistyczne zmiany, ale też proste posunięcia z zakresu wizualizacji strony, czy tez korekty treści.  Wprowadzone zmiany pozwolą nam stworzyć stronę która zostanie szybciej zapamiętana przez wyszukiwarkę, co w prostej linii pomoże nam osiągnąć lepsze wyniki.

 

Triki na dobre wyniki

Choć nie jesteśmy magikami na stronach które prowadzimy wprowadzamy magiczne sztuczki, które jeszcze celniej pozwolą nam  ocenić ruch na stronie. Tutaj już wchodzimy w zagadnienia czysto techniczne, które nie zawsze są rozumiane przez zwykłych śmiertelników. Jednak bez wprowadzenia tych zmian często analizujemy dane które są po prostu nieprawdziwe, lub przekłamane. Wszystko to jest ogólnie dostępna wiedza, ale wykorzystanie jej to już prawdziwa sztuka. 

 

NovicomNetPl