Blog    WWW   

  

Wysyłka masowa czyli mailing

Pewnie każdy dostaje mnóstwo ofert od różnych firm handlujących dosłownie wszystkim. Prowadząc firmę sami się zastanawiacie czy to jest skuteczne. Odpowiedz brzmi i tak i nie. To zależy jak do tego tematu podejdziemy.

Przy wysyłce mailngu musimy postawić sobie kilka pytań. Po pierwsze jaki mamy cel wysyłki wiadomości. Czy jest to wzmocnienie marki, przedstawienie produktów czy też pozyskanie nowych klientów. Po określeniu celu należy dostosować do niego treść. Tak aby np. przy prezentacji produktu odbiorca mógł znaleźć najbardziej dla niego ważne informacje.

Nie piszmy w wiadomości wszystkiego. Zostawmy coś, po co klient ? którego już zainteresujemy ? odwiedzi naszą stronę i tam uzyska szczegółowe informacje. Warto również zainwestować w stronę docelową, która jest stworzona specjalnie na potrzeby naszego mailngu.

Więcej możecie poczytać tutaj

W 2 minuty 8 zasad wysyłania mailingu

Ecologika – newsletter + strona docelowa 

Dodaj komentarz