Blog    WWW   

  

W 2 minuty 8 zasad wysyłania mailingu

Umieściłem podstawowe informacje jak wysyłać mailing. Tekst na 2 minuty więc obowiązkowy:) 

1. Przedstaw się

Jeżeli jesteś mało rozpoznawalny na rynku zaprezentuj się w dwóch zdaniach.
Postaraj się aby były to unikalne zwroty. ?nasz firma powstała w 1986 roku? najczęściej jest mało istotna. ?Jesteśmy pierwsi w regionie? będzie bardziej wartościową informacją.

2. Zdecyduj się co chcesz przekazać

Nie rozpisuj się o wszystkim co robisz. Ze swojej oferty wydobądź najbardziej wartościowe produkty lub te na których chcesz zacząć zarabiać.

3. Dobry tekst

Poświęć chwilę na dobry tekst. Ma być unikalny, chwytliwy i zwięzły. Staraj się aby zawierał technikę 4U. Dopasuj język do odbiorcy rezygnując z częstego używania fachowych zwrotów.

4. Technika

Jeżeli nie jest to jednorazowa akcja zainwestuj w aplikację wysyłająca masowo mailing. Nie wysyłaj zdjęć w załączniku. Daj możliwość odbiorcy na ściągnięcie ich w razie potrzeby. Ważne teksty wyróżnij pogrubieniem lub kursywą.

5.Wywołaj akcję

Zachęć odbiorcy do wykonania jakiegoś działania. Umieść link do formularza albo prezentowanego produktu lub usługi wyróżniając go z treści np. innym kolorem czcionki. Będziesz mógł zbadać konwersję.

strona-docelowa-piecyki

6.Strona docelowa

Strona przygotowana specjalnie pod daną kampanię. Odbiorca udaj się na nią po więcej informacji lub wypełnić formularz/dokonać zakupu. Zawiera wyselekcjonowane treści i obrazy aby użytkownik nie miał problemu ze znalezieniem właściwej informacji.

7.Wysyłaj kilka razy

Nie przestawaj na jednym mailu. Informację wysyłaj co kilka dni przez tydzień do tych samych odbiorców. Miej przygotowanie różne tytuły do tych samych treści. Pamiętaj aby były atrakcyjne.

8.Zmierz wyniki

Zintegruj akcje z aplikacją mierzącą wejścia na stronę. Użyj Google Analytics aby zbadać konwersje ? czyli ilu odwiedziło a ilu wykonało jakiś ruch na stronie.

Nie wysyłaj maili na ślepo. Lepiej zakupić bazę danych w renomowanej firmie. Dobrze dopasowany odbiorca to połowa sukcesu. 

Mam nadzieję, że Wszystkim biurowym pracownikom którzy dostają zadanie pod tytułem ?Wyślijmy maile do wszystkich? :)

Więcej możesz przeczytać na przykładzie naszej pracy w artykule Newsletter dla Ecologiki + strona docelowa

Dodaj komentarz