Blog    WWW   

  

Promocja produktów na stronie mado.com.pl

MadoStrona Mado została uruchomiona w nowej szacie około 1,5 miesiąca temu. Wprowadziliśmy nowe oprogramowanie, zmieniliśmy szatę i układ graficzny oraz jesteśmy w takcie aktualizacji asortymentu.

Jednak ponieważ katalog już działa, wdrożyliśmy system reklam poszczególnych produktów oraz całych grup produktowych.

Jaka reklama na stronie internetowej.

Przy wyborze sposobu jaki mam cel dzielę produkty na 3 grupy.

1. Nowość na rynku ? czyli nasz produkt musi być czymś co ludzie szukają, czym handlujemy tylko my.
2. Konkurencyjna cena ? produkt który oferujemy jest powszechnie dostępny, ale my mamy na niego najlepszą cenę.
3. Chodliwy towar ? czyli niezbędny, sezonowo gwarantowana sprzedaż. No chyba że jest ciepło:)

Ważne jest też, aby zdefiniować jakie zyski chcemy osiągnąć. Wyznaczony cel pozwala jasno określić poziom sukcesu danej kampanii.

Słowa kluczowe w reklamie

Reklamując towar używamy oczywiście wszelkich sztuczek marketingowych. O których wszyscy wiedzą i się wszyscy łapią.

Reklama z uwypukleniem  walorów produktów

rekawice

Z naciskiem na nowość kolekcji

ocieplana

Każda z reklam prowadzi do danej grupy produktów.  A tu już nas witają równo w rządku, wydaje się  że wręcz w ukłonie, wszystkie produkty z działu odzież ocieplana. Tutaj trafia już klient bardziej sprecyzowany i podajemy mu już suche informacje odnośnie produktu.

Razem z Mado pracuje również nad usprawnieniem menu ? ponieważ wyszukiwanie tak dużej ilości produktu stało się dość uciążliwe co skłoniło nas do poszukania rozwiązania problemu.

Opieramy się również na opiniach klientów, którzy zwrócili nam uwagę na wolne działanie strony. Ale o tym już w następnym artykule.