Blog    WWW   

  

Nowe szaty Dalessandro

nowa-strona-dalessandro4Obiecałem Wam, że napisze o zmianach na dalessandro.pl. No i piszę o tym jakie zmieny zaszły na stronie dystrybutora kotłów

O wcześniejszych zmianach przeczytacie w artykule seo na dallesandro.pl. Teraz przyszła kolej na grafikę i content ? czyli treść.

Zmieniliśmy layaut dość gruntownie zostawiając praktycznie tylko kolorystykę J. Pierwsza grafika to kopia strony włoskiego producenta Dalessandro którego firma Mariusza Głowackiego jest wyłącznym dystrybutorem, a już wtedy była przestarzała. Niestety włosi chcieli mieć taką samą stronę więc po 2 latach należy przeprowadzić face lifting.

Nowa grafika na stronie

NOWA-strona-dalessandro2

stara-strona-dalessandro1

Zrobienie grafiki to koszt 200 zł ? więc znajdujemy tutaj kompromis tworząc stronę na miarę potrzeb klienta. Nie każdy ma potrzebę wydania 1500 zł za sam layaut. Chcąc pozyskać przyzwoicie wyglądającą stronę wystarczy zainwestować do 500 zł i ..będziesz pan zadowolony. Jak pisałem zachowaliśmy kolorystykę i logo a reszta poszła pod młotek. Jak widać przenieśliśmy menu na wysokość loga .

Pierwsza strona

Warto przy tak gruntownej zmianie zdobyć się na odwagę i ?odchudzić? menu. Ogólnie trzymamy się hasła, że klient po trzech krokach musi znaleźć się w miejscu z którego wybiera produkt.

Poniżej przenieśliśmy slajder i go powiększyliśmy. Zrezygnowaliśmy z hasła, adaliśmy rodzaj paliwa jakie spalają poszczególne.

Na głównej stronie umieściliśmy  3 odnośniki do stron które cieszyły się największym zainteresowaniem wśród oglądających. Daliśmy więc nasze kotły gdzie pokazujemy instalacje kotłów Dalessandro, ofertę oraz kontakt  i dodatkowy przycisk materiały do pobrania, gdzie umieściliśmy instrukcje oraz dane techniczne.

Z lewej strony znalazło się miejsce na reklamę produktów.

Prezentacja treści

NOWA-strona-dalessandro1

NOWA-strona-dalessandro

stara-strona-dalessandro

Na podstronach Też zaszła rewolucja. Po pierwsze zrezygnowaliśmy już ze slajdera , tak aby treść pojawiła się zaraz na górze. Często widzę strony gdzie na każdej podstronie jest wielki slajder który wymusza zjechanie niżej aby zobaczyć tekst. Co za strata miejsca!

Obecnie Google bardzo zważa na treść, więc jej zmiana jest wręcz niezbędna.  My ostro przeredagowaliśmy nasz content i pogrupowaliśmy go na typowe  ?pitu, pitu? oraz część techniczną. Nie zabrakło też przewodniego hasła w stylu ?najlepszy do stolarni? .

Stosując zakładki OPCJE KOTŁÓW WYPOSAŻENIE OPCJE DODATKOWE PALIWO unikaliśmy bardzo długiego tekstu. I dało stronie więcej przejrzystości.  Ponieważ Paliwo jakie spala kocioł jest ważnym elementem branym pod uwagę przy zakupie umieściliśmy jego rodzaje w postaci grafiki uzyskując też odcięcie pomiędzy tekstami. Warto zaznaczyć, że klient dał się namówić na umieszczenie tylko 4 tak aby się ładnie układało a nie wszystkie co by spowodowało przeładowanie i rozjechanie się układu.

Dzięki wcześniej wprowadzonym zmianą i trzymanie się seo możemy pochwalić się dobrym wynikiem w teście.

http://www.seoptimer.com/report/dalessandro.pl/54776a3204c67

Zostały nam tylko social media ? ale o tym w następnym artykule.