Blog    WWW   

  

Ecologika newsletter i strona docelowa cdn.

EcologikaKampanie dla ecologiki gdzie reklamujemy podajniki zaczęliśmy 4 lipca . Opisaliśmy ją w artykule Newsletter dla Ecologiki + strona docelowa. Dokładnie 2 miesiące później rozesłaliśmy kolejną partię newslettera. Chciałem wam opisać jak przebiegała praca i jakie efekty odnieśliśmy.

Prowadzenie kampanii w internecie.

Na potrzeby kampanii powstał newsletter gdzie opisywaliśmy w punktach zalety podajników oraz zachęcaliśmy do dołączenia ich do swojej oferty sprzedażowej. Powstała do tego również leanding page ? czyli strona docelowa.
Na efektywność tej kampanii mierzona w zamówieniach przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać, po newsletterach przedstawiciel będzie odwiedzał poszczególne punkty i dopiero jego działania moją zamknąć akcje.
My możemy się pochylić nad stroną techniczną i wizualną.

Zawsze wysyłając newslettera musicie pamiętać ze trafia on do klienta wraz z większą ilością informacji i nie można się spodziewać zę będziemy mieli wiele wejść. Dlatego poprzestawaniu na jednym mailu jest błędem, bo jest duże prawdopodobieństwo, że nie zostaniemy zapamiętani.

Zmiana układu graficznego i treści

Wysyłając po raz drugi informację o możliwości zastania partnerem Ecologiki zostawiliśmy praktycznie tylko główny produkt.
Treść została przeredagowana doszedł też element czasowy ? czyli zwróciliśmy uwagę, że promocja na zestaw ekspozycyjny trwa tylko do końca września. Dodaliśmy również nazwę producenta DENA oraz zaznaczyliśmy, że produkt jest opatentowany zwiększając jego oryginalność.
Układ graficzny zmieniliśmy eksponując bardziej produkt niż firmę dając większy napis z opisem grupy produktów.
Podobne korekty przeszła strona docelowa. Pozostawiliśmy formularz kontaktowy a tekst Bardziej rozbudowaliśmy. Doszedł też katalog do pobrania ze wszystkimi produktami z rodziny podajników.
Zmieniliśmy również adres internetowy strony docelowej z ?wspołpraca ?podajniki-3? na ?zostan-dystrybutorem-podajnikow? tak aby było ładnie:)
podajniki-4-lipcapodajniki-4-wrzesien

Efekty kampani w internecie?

17 wejść za pierwszym razem . Drugi to 13 . Wynik wejść więc podobny.
Poprawił nam się za to statystyki strony docelowej. Współczynnik wyjść ze strony spadł z 58,82% do 46,15%.

Wszystkie-dane-witryn
Kolejna poprawa to porzucenia. W pierwszym mailingu było 72 % odrzuceń czyli wyjść ze strony docelowej. W kolejnym ilość odrzuceń zmalała do 60 %.

wpsolpraca-przelot

zostan-dystrybutorem-przelo

Dodaj komentarz